Preču atgriešana
Patērētājam* ir iespēja atgriezt iegādātās preces interneta veikalā 14 dienu laikā no preces saņemšanas, kā paredzēts Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumu “Noteikumi par distances līgumu” 19. punktā. Tajā pašā laikā jāņem vērā, ka atbilstoši Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta vienpadsmitajai daļai: “Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai.”
Atteikuma tiesību izmantošanas laikā patērētājam ir tiesības izmantot preci tikai tik, cik tas nepieciešams tās pārbaudei (līdzīgi kā to varētu izdarīt veikalā). Ja prece izmantota vairāk par nepieciešamo, patērētājs var būt atbildīgs par preces vērtības, kvalitātes un preces drošuma samazināšanos.
Nosacījumi preču atgriešanai un apmaiņai
- Naudas atmaksa
Ja produkts nav atvērts, piedāvājam atgriezt naudu vai apmainīt preci pret citu tādas pašas vērtības produktu. Lai izmantotu šo iespēju, sazinieties ar mums, nosūtot e-pastu, norādot pasūtījuma numuru un atgriešanas iemeslu.
Klients sedz atgriešanas izmaksas.
- Nepareizs vai bojāts produkts
Ja saņemta kļūdaina vai bojāta prece, lūdzu, sazinieties ar mums e-pastā vai zvanot. Mēs bez papildu samaksas apmainīsim preci.
- Kampaņas laikā iegādātās preces
Ja prece iegādāta akcijas komplektā, jāatgriež viss komplekts.
Svarīga informācija par atteikuma tiesību izmantošanu
Patērētājiem jāaizpilda atteikuma veidlapa, ko var iesniegt personīgi, nosūtīt pa pastu vai parakstot ar drošu elektronisko parakstu.
Atmaksas summa tiek pārskaitīta uz Pircēja kontu 14 dienu laikā pēc atteikuma saņemšanas.
Atgrieztajai precei jābūt pilnā komplektā un tās oriģinālajā iepakojumā.
*Patērētājs ir fiziska persona, kas iegādājas preci nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko vai profesionālo darbību.